Βέροια. Πελώριο... σιντριβάνι στον περιφερειακό!

Βέροια. Πελώριο... σιντριβάνι στον περιφερειακό!

Ένα πελώριο… σιντριβάνι εμφανίστηκε στον περιφερειακό της Βέροιας, στο ύψος της διασταύρωσης προς Μέση, γύρω στις 2.30 το μεσημέρι της Πέμπτης. Το θέαμα αντίκρισαν με έκπληξη οι διερχόμενοι οδηγοί, αλλά και πολύς κόσμος που βρισκόταν στα μπαλκόνια, ένεκα του μεγάλου ύψους του πίδακα.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο πίδακας προήλθε μετά από πρόσκρουση διερχόμενου φορτηγού σε πυροσβεστικό κρουνό που βρίσκεται στο σημείο. Ακολούθησε διακοπή της παροχής και αποκατάσταση της βλάβης.

Νάουσα. Μόνο μία εταιρεία για το ξενοδοχείο ‘Βέρμιον’! Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη

Νάουσα. Μόνο μία εταιρεία για το ξενοδοχείο ‘Βέρμιον’! Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη