Νάουσα. Μόνο μία εταιρεία για το ξενοδοχείο ‘Βέρμιον’! Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη
Εξελίξεις αναφορικά με τις συμμετοχές των ενδιαφερομένων επενδυτών για τη μίσθωση του ξενοδοχείου ‘Βέρμιον’ στον Άγιο Νικόλαο. Σύμφωνα με τη ‘Διαύγεια’, η μία από τις δύο προτάσεις είχε ελλιπή φάκελο, συνεπώς συνεχίζει στον διαγωνισμό μόνο μία εταιρεία (‘Αναπτυξιακή Αγίου Νικολάου’), με αξιολόγηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών και του επενδυτικού πλάνου από την Deloitte.

