Νάουσα. Είπαν ‘όχι’ στην παραχώρηση νερών των πηγών σε ιδιώτη
Τη διαφωνία τους με τη σύμβαση παραχώρησης νερών των πηγών Αγίου Νικολάου σε ιδιώτη, που υπογράφηκε αρχές Ιουνίου από τη διοίκηση του δήμου Νάουσας, εξέφρασαν φορείς και πολίτες το απόβραδο της περασμένης Τετάρτης στην αίθουσα ‘Βέτλανς’, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του συνδυασμού ‘Άλμα για τον δήμο Νάουσας’.
Παραβρέθηκαν και τοποθετήθηκαν εκπρόσωποι της συλλογικότητας SOS Βέρμιο, του ΤΟΕΒ Νάουσας και του ΑΑΟΣ ΒΑΕΝΙ, ο πρώην δήμαρχος Πέτρος Μπόλας, ο πρώην αντιδήμαρχος Γιώργος Χαλκιάς και ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Ιορδάνης Παυλίδης κ.ά.
Για το περιεχόμενο της εκδήλωσης, τις τοποθετήσεις και αποφάσεις για τις επόμενες δράσεις, ο δημοτικός συνδυασμός θα ενημερώσει τις επόμενες μέρες με βιντεοσκοπημένα αποσπάσματα και κείμενα που εγκρίθηκαν ομόφωνα.

