Τσαβδαρίδης. Με Γιαννακόπουλο στα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ
Στα εγκαίνια του υπερσύγχρονου ερευνητικού κέντρου του ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, της μεγαλύτερης ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, βρέθηκε την Τρίτη ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Λάζαρος Τσαβδαρίδης.
Μια εξέλιξη - ορόσημο που, όπως τόνισε και στον χαιρετισμό του, «αποτελεί τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες της χώρας μας, καθώς μετατρέπει την Πάτρα και γενικότερα τη Δυτική Ελλάδα, σε έναν κεντρικό κόμβο καινοτομίας και έρευνας στον τομέα της Υγείας».
Ο υφυπουργός εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια στη διοίκηση της ΒΙΑΝΕΞ για το όραμα και την επιμονή της. Στη φωτογραφία με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε.

