Νάουσα. Ευχαριστήριο για τα εγκαίνια του φαρμακείου Διονύση Σταμπουλή
Με αφορμή τα εγκαίνια του νέου μου φαρμακείου στη Νάουσα, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές και ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους σε αυτή τη σημαντική στιγμή.
Η ανταπόκριση των πολιτών, των φίλων, των συνεργατών και των εκπροσώπων της πολιτικής, αυτοδιοικητικής και φαρμακευτικής κοινότητας με γέμισε χαρά και συγκίνηση, επιβεβαιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχω αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με την τοπική κοινωνία.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Λάζαρο Τσαβδαρίδη, τη Βουλευτή Ημαθίας κα Στέλλα Αραμπατζή, την Περιφερειακή Σύμβουλο κα Συρμούλα Τζήμα, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Πρασίνου κ. Αντώνη Μπέζο, τη Διευθύντρια της ΔΕΥΑΝ κα Δέσποινα Λαζαρίδου, τον Δημοτικό Σύμβουλο Βέροιας κ. Χρήστο Μακρίδη, τον Διευθυντή του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Γεώργιο Ορδουλίδη, τον Πρόεδρο του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Ημαθίας – Πέλλας κ. Χαράλαμπο Γοτουχίδη, καθώς και τον Γραμματέα του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου κ. Χαράλαμπο Σαρδέλη για την τιμητική τους παρουσία.
Η εμπιστοσύνη και η στήριξη που μου δείχνετε αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη, αλλά και μεγάλη ευθύνη. Δεσμεύομαι να συνεχίσω να υπηρετώ με συνέπεια τον πολίτη και τη δημόσια υγεία, επενδύοντας διαρκώς στη γνώση, την επιστημονική κατάρτιση και την παροχή υψηλού επιπέδου φαρμακευτικών υπηρεσιών.
Με οδηγό την επιστήμη, τον επαγγελματισμό και τον σεβασμό προς τον άνθρωπο, θα συνεχίσω να βρίσκομαι καθημερινά δίπλα στους συμπολίτες μου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προαγωγή της υγείας και της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας.
Σας ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή σας.
Νάουσα 23 Ιουνίου,
Διονύσιος Σταμπουλής
Φαρμακοποιός

