Η Νάουσα στον Βόλο για το βαλκανικό στίβου
Παρούσα η Νάουσα στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου που έγινε το Σαββατοκύριακο στον Βόλο. Με τον Δημοσθένη Γυρούση (πρόεδρος ΕΠΟΠ της Ολυμπιακής Επιτροπής), τον Αντώνη Μπόλα (τεχνικό σύμβουλο της ΕΠΟΠ και προπονητή της Γ.Ε. Νάουσας), καθώς και τους φίλους του κλασικού αθλητισμού, Χρήστο Νάνο και Παύλο Ευθυμιάδη. Δεν έχασαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα, και να αναφερθούν σε θέματα που αφορούν τον στίβο της Νάουσας.
Στη διάρκεια των αγώνων ο Δήμος Γυρούσης έκανε την απονομή στο αγώνισμα της Σφυροβολίας γυναικών.

