Γραμμένη. Πατείς με πατώ σε… σε αναμονή του ηλεκτρικού!
Έτοιμα όλα για τη θερινή περίοδο στο αγαπημένο ορεινό κάμπινγκ της Γραμμένης… εκτός από το ηλεκτρικό! Ο κόσμος φέτος στο κάμπινγκ φαίνεται ότι θα είναι περισσότερος από κάθε άλλο καλοκαίρι, δεν υπάρχει χώρος ούτε για σκηνή, την ίδια ώρα που όμως ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει τις εργασίες (ακόμη και τις Κυριακές) για να αποκαταστήσει το δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο δεκαήμερο. Μακάρι!

