Νάουσα. Τελευταίες ‘πινελιές’ στο πάρκο. Φωτογραφίες
Ξεκίνησε να γεμίζει με νερό η λίμνη στο δημοτικό πάρκο της Νάουσας, κι όπως όλα δείχνουν το έργο οδεύει προς το τέλος του. Πρόκειται για μια ήπια, μα αναγκαία, παρέμβαση. Ο βραδινός φωτισμός, οι νέοι διάδρομοι, οι νέες ξύλινες γέφυρες, η παιδική χαρά κ.λπ. βελτιώνουν την εικόνα και τη λειτουργικότητα του χώρου, που δεν ήθελε και πολλά πολλά να ομορφύνει.
Δείτες τις φωτογραφίες:

