Αραμπατζή. Αύξηση των συνδεδεμένων ενισχύσεων
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βγήκε από συνάντησή της στην Βουλή με τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Αθανάσιο Καββαδά, η βουλευτής, Στέλλα Αραμπατζή. Όπως αναφέρει στο χρονολόγιό της:
Ανακοινώνεται η αύξηση των τιμών των συνδεδεμένων εισοδηματικών ενισχύσεων για το έτος 2025, μετά την ολοκλήρωση όλων των προβλεπόμενων ελέγχων και την έκδοση των σχετικών τροποποιητικών αποφάσεων.
Οι νέες τιμές διαμορφώνονται στις περισσότερες παρεμβάσεις στο ανώτατο προβλεπόμενο επίπεδο και στις υπόλοιπες πολύ κοντά σε αυτό, εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη στους Έλληνες παραγωγούς και κτηνοτρόφους.
Έως το τέλος Ιουνίου θα καταβληθούν οι διαφορές που προκύπτουν από τις νέες τιμές, ενισχύοντας το αγροτικό εισόδημα και αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή μας για δίκαιη κατανομή των πόρων, διαφάνεια στις πληρωμές και στήριξη των πραγματικών δικαιούχων.
Επίσης αναμένονται μέσα στον Ιούνιο και άλλες πληρωμές για την κτηνοτροφία.

