Βασιλειάδης: Πολύ καλή γνώστης της Υγείας η Νίκη Καρατζιούλα

Βασιλειάδης: Πολύ καλή γνώστης της Υγείας η Νίκη Καρατζιούλα

Συνεχίζει τις επαφές γνωριμίας και συνεργασίας με τοπικά στελέχη και θεσμικούς φορείς της Πέλλας η νέα διοικήτρια του νοσοκομείου Γιαννιτσών, Νίκη Καρατζιούλα.

«Με την κ. Καρατζιούλα γνωριζόμαστε από τη θητεία μας στην τοπική αυτοδιοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Είναι πολύ καλή γνώστης του χώρου της Υγείας, καθώς προέρχεται από αυτόν και πιστεύω ότι θα υπηρετήσει το νοσοκομείο μας επάξια…» αναφέρει ο βουλευτής, Λάκης Βασιλειάδης, ευχόμενος καλή αρχή και καλή θητεία στην Ημαθιώτισσα νέα διοικήτρια.

Σύντομα στον νέο χώρο το αιμοδυναμικό εργαστήριο του νοσοκομείου Βέροιας

Σύντομα στον νέο χώρο το αιμοδυναμικό εργαστήριο του νοσοκομείου Βέροιας

Καλό καλοκαίρι με παγωτά Αλεξανδρίδη!

Καλό καλοκαίρι με παγωτά Αλεξανδρίδη!