Από 27 Ιουνίου το θερινό τουρνουά μπάσκετ Αγίου Νικολάου
Στις 27 Ιουνίου ξεκινά το φετινό θερινό τουρνουά μπάσκετ του Ζαφειράκη στο ‘Alsos’ του Αγίου Νικολάου, με τη μεγαλύτερη διάθεση συμμετοχής ομάδων από κάθε άλλη φορά! Σήμερα Δευτέρα είναι η τελευταία μέρα κατάθεσης των συμμετοχών, με τις ομάδες να είναι ήδη 15, από πολλές περιοχές εντός και εκτός Ημαθίας.

