Σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας η αποσύνδεση των νοσοκομείων Βέροιας και Νάουσας
Στο επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας συμπεριλαμβάνεται η αποσύνδεση των νοσοκομείων Νάουσας και Βέροιας. Για την εξέλιξη αυτή μάς ενημερώνει η βουλευτής, Στέλλα Αραμπατζή, ευχαριστώντας τον υπουργό, Άδωνι Γεωργιάδη και κάνοντας λόγο για μεγάλη μέρα.
«Είμαι περήφανη που καταφέραμε όλοι μαζί ενωμένοι μετά από μια συλλογική προσπάθεια, διοίκηση Νοσοκομείου, εργαζόμενοι, βουλευτές, φορείς και τοπική κοινωνία να δώσουμε με την αποσύνδεση μια νέα ώθηση στο νοσοκομείο Νάουσας και να το αφήσουμε να εξελιχθεί και να προχωρήσει μπροστά με μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμική» αναφέρει η βουλευτής.
Η κ. Αραμπατζή υπογραμμίζει επίσης πως η δικαίωση αυτού του πάγιου αιτήματος ολόκληρης της Νάουσας, αποτελεί απόδειξη της αποτελεσματικότητας που φέρνει η ενότητα και η συνεργασία και την κάνει πράξη η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

