Χρυσό η Κουτσίδου, αργυρό ο Μάρτος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου λυκείων

Χρυσό η Κουτσίδου, αργυρό ο Μάρτος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου λυκείων

Χρυσό μετάλλιο στα 5.000 βάδην με χρόνο 25'24"62 κατέκτησε η Δέσποινα Κουτσίδου του ΟΚΑ Βικέλα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου λυκείων, που έγινε 5-6 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό.

Στους ίδιους αγώνες, ο Νίκος Μάρτος τερμάτισε 2ος στα 10.000 μ. βάδην με χρόνο 48'58" 69 και πήρε το αργυρό μετάλλιο.

Η Ριάνα Νικολοπούλου κατετάγη 8η στη σφαιροβολία με 11.91μ.

Ο Σταύρος Τζίνας κατετάγη 11ος στο άλμα σε ύψος με 1.72.

‘Φλαμουριές’. Με ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση

‘Φλαμουριές’. Με ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση

Πρόσκληση συμμετοχής στις δράσεις της EduQuest στη Νάουσα

Πρόσκληση συμμετοχής στις δράσεις της EduQuest στη Νάουσα